გთხოვთ, დეტალურად აღწეროთ საჩივრის შინაარსი და საჭიროების შემთხვევაში, დაურთოთ შესაბამისი დოკუმენტები
საჩივარში არ მიუთითოთ სენსიტიური პერსონალური ინფორმაცია, თუ არ დგას ასეთი ინფორმაციის მითითების აუცილებლობა
აირჩიეთ კომუნიკაციის ფორმა
თქვენს მიერ არჩეული კომუნიკაციის ფორმით მოხდება თქვენთან დაკავშირება. საჩივრის განხილვისა და გადაწყვეტილების გაცნობის ეტაპზე
- Email-ით
- ფოსტით
მიღებულ საჩივარზე პროვაიდერი გადაწყვეტილებას მიიღებს 15 სამუშაო დღის ვადაში. პროვაიდერისგან დამოუკიდებელი მიზეზების გათვალისწინებით მომხმარებლის საჩივარზე გადაწყვეტილების მიღების ვადა შეიძლება გაიზარდოს საჩივრის მიღებიდან არაუმეტეს 35 სამუშაო დღემდე.
დავების განმხილველი კომისია.
„საგადახდო სისტემისა და საგადახდო მომსახურების შესახებ“ საქართველოს კანონის საფუძველზე საგადახდო მომსახურების მომხარებელს უფლება აქვს მიმართოს პროვაიდერს სარჩივრით. თუ, კანონმდებლობით დადგენილ ვადაში, პროვაიდერი უპასუხოდ დატოვებს, არ დააკმაყოფილებს ან ნაწილობრივ დააკმაყოფილებს საგადახდო მომსახურებასთან დაკავშირებულ პროვაიდერისთვის წარდგენილ საჩივარს, მომხმარებელს უფლება აქვს პროვაიდერის წინააღმდეგ საჩივრით მიმართოს საქართველოს ეროვნულ ბანკთან არსებულ დავების განმხილველ კომისიას.
საგადახდო მომსახურების მომხმარებელმა კომისიას უნდა მიმართოს პროვაიდერისთვის საჩივრით მიმართვის დღიდან არაუგვიანეს 6 თვის განმავლობაში. კომისია დავას განიხილავს უსასყიდლოდ. კომისია დავას განიხილავს და გადაწყვეტილებას იღებს საჩივრის წარმოებაში მიღებიდან 90 კალენდარული დღის ვადაში (შესაძლოა გახანგრძლივდეს 30 კალენდარული დღით). მომხმარებელს უფლება აქვს, მიმართოს სასამართლოს კომისიისთვის მიმართვის გარეშეც.
კომისიის შესახებ დამატებითი ინფორმაციის სანახავად მიყევით ბმულს: https://matsne.gov.ge/ka/document/view/5876274?publication=0